Všude se teď řeší „Jak je možné, že Ortel získal Slavíka?“ Níže naleznete logické vysvětlení, proč tomu tak je.
K celé věci se vyjádřím ještě trošku s jiným a neutrálním pohledem na věc. Tohle je SHOWBUSINESS, čili BUSINESS v určitém tvůrčím oboru. Teď je jedno v čem, ale zaměřím se na to slovo BUSINESS. Jak moc a v jaký odvětvích je BUSINESS úspěšný, určují dva základní parametry, a to NABÍDKA a POPTÁVKA.
Pokud se zaměříme na samostatnou tvorbu interpretů a označíme Ortel za „VARIANTU A“ a ostatní interprety za „VARIANTU B“, vyjde nám z toho, že je mnohem více příznivců právě „VARIANTY B“. Pokud vezmeme v úvahu, že „VARIANTA A“ má například 20000 příznivců a „VARIANTA B“ má 200000 příznivců, je jasné, že „VARIANTA B“ bude daleko více zaplňovat sály.
Ale proč tedy Ortel vyhrál Slavíka? To je jasné a jednoduché! Protože „VARIANTA B“ má totiž daleko více zástupců, mezi které se rozdělí těch 200000 hlasů, takže nejlepší zástupce z „VARIANTY B“ obdrží například 25000 hlasů z 200000. Ovšem „VARIANTA A“ je téměř bez konkurence, a proto získá 19000 hlasů z 20000. Když se poté porovnají výsledky obou variant, vypadá to následovně:
1. místo: VARIANTA B – 25000 hlasů
2. místo: VARIANTA A – 19000 hlasů
3. místo VARIANTA B – 17000 hlasů
.
.
99. místo VARIANTA B 1000 hlasů
A toto je, dle mého názoru, ten pravý důvod, proč Ortel získal Slavíka. Nemá totiž ve své „kategorii“ téměř žádnou konkurenci narozdíl od „VARIANTY B“.
Když to hodně zjednoduším, přirovnám Slavíka k cenám „RYCHLÉHO OBČERSTVENÍ“. Pokud budeme mít 100 firem, které dělají pouze BURGERY a jednu firmu, která dělá pouze PÁRKY V ROHLÍKU, je logické, že firma, která dělá PÁRKY V ROHLÍKU se dostane na „bednu“ a jednoduše může nastat situace, že i celou soutěž vyhraje. A to i přes to, že BURGERŮM nesahá ani po kotníky
596 total views, 3 views today
Reklama |
![]() |