Sestřih z našich tréninků

Mile vás vítám u dalšího z našich příspěvků, ve kterém můžete shlédnout další z našich tréninkových metod a cvičení.

Okrajově v nejnovějším videu shlédnete trénování kopů na koleno, popřípadě stehno, tzv. low kick, nebo krátce v jednom ze záběrů začátečnické mae geri keage, kop přímý na břicho, tzv. stop kick.

Dále můžete shlédnou práci s těžištěm a zvládání technik ve zhoršených podmínkách, které jsme simulovali kladinou a otočenou lavicí. V zásadě jde o koncentraci v uvolněném stabilním postoji, kdy snižujeme těžiště do pánve a vstřebáváme nežádoucí energii útoku přes těžiště a postoj do nohou.

Poslední ze cvičení pracuje s dechem a odpočinkem. Jde o cvičení ve volném pohybu bez zastavení a přemýšlení, ve kterém žák udržuje tempo svého dechu a sžívá se se soubojem. Pomalé tempo dovoluje vidět chyby a reagovat na ně, uvolňuje svaly a pomáhá krevnímu oběhu a práci plic.

Mimo tyto cvičení můžete shlédnout i různé cviky pro procvičení a protažení těla a seznámení se s odlišnými technikami.

Předem děkujeme za sdílení, odběr nebo like.

Jindra ml.

170 total views, 3 views today

Reklama
Insert Ads Here