Každá mince má dvě strany. To platí i o aféře Lidl. Přehnaná vlastenecká reakce obyvatel, či prozíravé smýšlení lidí?

Tuto aféru odstartovaly komentáře jistých vlastenecky smýšlejících občanů na nejmenované sociální síti, kterým vadilo, že na nabídce v propagačním tisku obchodního řetězce Lidl Česká republika, se nějakou dobu objevují, jako modelové, lidé negroidního typu. Obratem se díky překrouceným a přehnaným reakcím medií, dostalo nazpět nařčení z rasizmu. Věci ale nemají tak jednoduchý závěr, než by se mohlo zdát. Vyjádření samotného Lidlu dost zamíchalo kartami.

V normální situaci bych si osobně ničeho nevšiml a při čtení, či prohlížení této nabídky, bych jednoduše obrátil na další stránku. Ostatně Lidl je celoevropským obchodním řetězcem a tyto nabídky se jistě vytváří v mnoha zemích. Proto se není asi čemu divit, že často mění modely a občas použijí i modely orientálního vzhledu. Ano, je asi třeba respektovat jakousi přednost občanského složení obyvatelstva v té zemi, ve které se tyto propagační materiály předkládají. Jednak je to vhodnější z hlediska marketingu a lidem se to samozřejmě líbí mnohem více, když tam vidí stejného člověka, jako jsou oni. To platí jak pro černochy a asiaty, tak i pro lidi evropského typu. Jen my běloši jsme stále, za svou ochranu a zachování své rasy, ponižování a napadání.

Není se potom čemu divit, že lidé rozhořčeně reagují a zvláště pak, když na nás působí problém migrace, multikulturních nefunkčních ideologií a hrozba Islámu. Komentáře lidí se možná zdají až moc přehnané, ale jen do té doby, než si přečtete vyjádření Lidlu. Cituji: „Jsme v Evropě v 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa.“ Možná se Vám to nezdá až tak závadné, ale uvědomujete si tu poněkud zakrytou poučovací a manipulační taktiku vůči nám? Nepochybně tam je. Naše tolerance bude tolerancí, až ti, které máme tolerovat, budou tolerovat a respektovat i nás! Tečka.

Koho zajímá nějaké poučování a vlévání nového ideologického pohledu už i obchodními řetězci? Vůbec nikoho. Ostatně, už to odráží i určitou zoufalost režimu, který už neví, jak by přesvědčil obyvatele o své svaté a nezpochybnitelné pravdě o jedné rase, jednomu náboženství a jednomu světovému národu.

Závěr je takový, že lidé ač použijí často hraničící komentáře či vyjádření, se pouze brání dle svých možností a schopností systému, který útočí na jejich myšlení. Že už to napíší, jak napíši, není jen jejich chybou, ale je to chybou hlavně těch, kteří je nutí se k tomu vyjadřovat. Proto vidím reakci lidí na letáky z Lidlu, jako adekvátní a prozíravou. Pozdější komentář Lidlu, jak to je vlastně vše myšleno, to jen potvrzuje.

Za tým Mladých Vlastenců:

Vojtěch Kuzník

2,205 total views, 2 views today

Reklama
Insert Ads Here