Radek Banga, manipulátor nebo pomýlený mladý muž, poněkud hysterický?

Pan Banga toho veřejně přednesl hodně za zdatné pomoci různých mediálních prostředků, od vyjádření různým novinám až po sociální sítě na Českém Slavíku i následně dne, 27.11.2016. Je to manipulátor nebo pomýlený mladý muž s notnou dávkou hysterie a poněkud překroucenými fakty? Je to vůl nebo jen nárazník mediální a mafiánské elity, která ho k jeho projevům využila jako štít? Vezměme to popořádku. Co nám pan Banga vlastně sděluje svými projevy, zejména na své sociální síti?

Poprvé, že se velmi rozhořčil, v Karlínském divadle, na předání Slavíka. Jasné, pochopil jsem, že ho cosi rozhořčilo. Sdělil nám též, že si zapískal. Dobře, budiž, má právo dělat si po svém co chce. Beru na vědomí. Sdělil, že na protest proti Ortelu. Fajn. Také na to má právo. Tak si zapískal proti Ortelu a pochopil jsem to co sděluje na své sociální síti.

Co dále, sděluje nám, že „Jen malá hrstka odvážných se ozvala, můj respekt mají Filip Smid, Iva Pazderková, Jan Tuna a také Petr Štolba, který je známější pod pseudonymem „Pekař“. Co tím chtěl říci? Sděluje, že odešli jacísi odvážní … Slovo „odvážní“ je zajímavé slovo, někdy přesně cílené, někdy naprosto abstraktní a obecné. Odvážní pískat? Odvážní odmítat Ortela a hystericky a hlavně nesmyslně argumentovat a přirovnávat k čemusi, s čím to vlastně nemá nic společného?

V očích Radka Bangy možná odvážní jsou a v jiných očích je to třeba dodatečná a pozdní snaha dohonit nedostatek veřejné popularity, že? Taky byznys, hlavně když o tom media budou psát. Takže špína,  nikoliv popularita hudbou a textem, ale mediální hysterií. To je zase úhel pohledu jiný a také dost dobře možný. Každý ať si vybere sám. A možná proto jste Vy, odvážní chlapci, asi nevyhráli.

Radek Banga nám dále vysvětluje, že proto dali najevo svůj nesouhlas ne úplně vybíravým způsobem a uvádí, že nám musí vysvětlit proč. Možná ale pan Banga nepochopil, že my nejsme nevzdělaní, hloupí otroci režimu a moderní doby tuctových umělých celebrit, zas jen kvůli byznysu. Možná pan Banga nepochopil, že si umíme udělat svůj vlastní názor sami a svůj a že nepotřebujeme k vysvětlování jeho. Sami umíme posoudit o co tu jde. Takže i zde jsem pochopil a udělal si obrázek.

A co následuje? Na své sociální sítu pan Banga začíná přednášku a již zkraje zaměňuje a podsouvá své představy a zaměňuje za fakta. Například píše „Víte podle této skupiny by totiž naše zem byla lepší bez všech těch Vietnamců, černochů, Romů, Židů, ale hlavně.. muslimských uprchlíků.“

Prvně bych se zeptal, kde to vzal, někde z rozhovoru se skupinou? To má autenticky ověřené, nebo jen fabuluje (účelově si vymýšlí polopravdy a argumenty)? Samozřejmě to ověřené nemá a jsou to jeho vlastní dohady. Je někde cokoliv, co by jasně deklarovalo, to co p. Banga tvrdí? Pokud vím tak nikoliv. Má snad osobní zkušenost? Také ne. Tedy spekulativní a zavádějící formulace.

Kvituji a pozor opravdu vážně, že se pan Banga naučil výraz říkat „naše země“, a jsem rád, jestli tedy jeho prohlášení chápu správně, že kdyby náhodou někdo nám tu „naši zem“ chtěl vzít nebo ji napadnout, kdokoliv, že bude stát vedle mne s puškou v ruce a bude bránit „naši zem“, chápu to tedy mojí a jeho, proti nepříteli a pro naše děti.

Jsem taky rád, že pan Banga snad někdy dojde dále ve svém myšlení, pochopí a jednou prohlásí „že naše země je naše, je třeba ji bránit, že je třeba ji budovat, spravovat a hlavně nenechávat ji v rukou mafie, a to i té mediální“. Až toto pochopí, bude zpívat tak, že i toho Slavíka vyhraje. Proč? Protože potom by zpíval o tom, co lidé cítí a nikoliv populistické kraviny bez obsahu pro lacinou mládež, která nic neumí, fetuje a skáče hopsa hejsa.

Nicméně dovětkem, nejsem si úplně jist, jestli prohlášení to je „naše země“ má u pana Bangy správný význam. Proč? Protože by zřejmě rád přivítal do náruče této země, jak vyjmenoval „Víte podle této skupiny (Ortel) by totiž naše zem byla lepší bez všech těch Vietnamců, černochů, Romů,Židů, ale hlavně.. muslimských uprchlíků. „ Chápu to správně? Čtu dobře? Že má otevřenou náruč např. pro ony muslimské uprchlíky? Tedy ne naše země, ale země všech? Světe zblázni se, přijď do Čech, Moravy a Slezska?

Potom mi tak nějak vadí, že pan Banga samozvaně rozhodl a sdělil, že něco takového Ortel tvrdí a propaguje. Myslím, že to pan Banga prostě jen tvrdit chce, aniž by to byla pravda. Proč? Protože to potřebuje tvrdit jako argument, aby na něj nabalil další pseudo-argument, ke kterému se dostaneme níže v článku? Ničím to totiž nedoložil.

Pan Banga přidává další, ale naprosto obecný argument, co je obecným problémem, o nenávisti. Neříká přímo nic, jen v následné větě naznačuje, aby si na svou stranu naklonit jiné typy a skupiny lidí, že by přišli na řadu nejprve oni a potom ostatní. Cituji pana Bangu „Takže až bychom to odnesli my, přišli byste na řadu i vy. Intelektuálové, gayové, tlustí, postižení, vozíčkáři, vzdělanci, kavárníci a tak dále a tak dále.“ Co to tady pan Banga smíchal na jednu hromadu a podsouvá, že nenávist rovná se Ortel, nenávist rovná se „na řadu“ (podsouvavě spojeno zřejmě s nacistickým Německem v jeho dalším textu)?

Potom nás poučuje, že kříž nosili SS mani a lebky gestapo a proto, kdo má kříž na triku je SS-man a gestapák? To si pan Banga, sotva slezl ze stromu, dovolí prohlásit, že jsme vlastně všichni ti fanoušci obyčejné lidé též vyznavači SS a gestapa. Jeho drzost nezná mezí. To si vážně pan Banga myslí, že jsme takoví tupci, že jeho podsouvání lacinými argumenty hodnými hloupého žáka ve škole si může dovolit splácat „jabka s hruškama“ a vyvodit si z toho svůj závěr a kdo nesmýšlí jako on je nácek? Tedy já jsem taky nácek? Pozor, pane Banga, když už se dělíte na my a vy, jak citujete, mohlo by se stát, že vám vrátím vaše slova zpátky do té vaší nevymáchané tlamy, že se probudíte a budete mít ruku v nočníku.

Co jsem nepochopil, ke své hysterii se nestydí zneužít ani svou babičku a dědu, zjevně nastíněné jako oběti nacismu. Víte co, velice s nimi soucítím a asi proto, pro něco podobného i můj děda chytil několik nacistických kulek za války, protože proti nim dokonce bojoval, ne jen trpěl. Já jsem podědil k nacistům (vyznavačům NSDAP, SS-manům a gestapu) úplně stejnou nenávist, takže, když mne přiřadíte k nacistům, urazíte velice a hluboce nejen mne, ale celou rodinu a věřte, potkat mne, tak to neustojíte. A kdo mi sáhne na rodinu, skočil. Je Vám to jasné?

Posléze, zkrátím to, zavádíte polopravdy, slučujete a paušalizujete kříže, lebky a vyvodíte z toho Himmlera. Poučujete nás o historii. Smotáte to všechno dohromady a vyvodíte závěr, že ten kdo vás porazil v hudební soutěži je Nácek. Zamyslete se, kolik by vás stála prohraná soudní pře, kdyby vás za to někdo zažaloval. Protože vaše spekulace a smotané argumenty neobstojí ani před lidmi, ani u soudu.

Nebo snad piráti s lebkou byli také nacisté? Templáři, křižáci, ač je nemám rád, byli také nacisté? Nebo kříž v jakékoliv podobě existující co je lidstvo, je také nacismus? Maltézský či jiný kříž, vám je to jedno, melete si co chcete, řídil byste zeměkouli, ale jste jen obyčejný nevzdělaný a hysterický mladík, co neustojí prohru v hudební soutěži, že jeho hopsa hejsa není tak populární. Žijete z toho, máte z toho prachy, hudební a mediální mafie si vás hýčká, aby byli „alternativně multikulturní“. Nemáte na to popularitou ani hudebně, tak to zkoušíte politicky a hystericky. Jste při tom drzý a urážíte tisíce lidí.

Rád bych stál s vámi vedle sebe a společně bych rád s vámi bránil tuto zemi. Jenže já si představuji s nepřítelem bojovat, vy si představujete, že tato zem je muslimů stejně jako moje. Mimo jiné, i pro úplně malýho blbečka je jasné, že odmítat muslimy a jejich islám není rasismus. Naučte se také významy slov, které používáte. A to ne na „hloupé wikipédii“, co to znamená nácek, kdo to je,  stejně nějak nevíte co je to fašismus, nadvláda zájmových a nadnárodních skupin a korporací. Tedy i v důsledku nadvláda vaší zájmové menšinové skupiny rasismem naruby. Kdo je tady potom fašista. Tato prohnilá multikulturní vláda a s ní i neziskovky a podivné organizace menšin.

Mám rád doma hosty, hosty z celého světa a pohostím je, přivítám je a odjedou zas do svého domova. Vy byste ale můj domov nejraději daroval muslimům a já bych jim musel asi půjčit pyžamo. A s mojí vlastí je to to samé. Proč vlastí? Protože moje země je moje vlast, můj domov. A každý host se musí slušně chovat, jinak ho nakopu.

Kde cítíte svou vlast Vy? Ono to slovo totiž něco znamená. Hluboce něco znamená. A neopovažujte se pasovat vlastence na nácky, nacisty. Na rozdíl od vás jsem ze stromu neslezl a historii znám, ne ji překrucuji a pokud byste to nevěděl, studujte, zjistíte, že první, co Hitler zlikvidoval, byli čeští vlastenci.

A představte si, že můj děda na barikádě bojoval s nácky a vedle sebe měl jako druhy 2 cikány. A byl na ně hrdý. Dokážete to pochopit?

PS: použítí vašeho obrázku z vaší sociální sítě mi snad prominete bez vašeho dovolení, já vám zas výjimečně prominu, že jste vlastně urazil mne i mojí rodinu.

banga

Jindra Tichý st. | šéfredaktor Občanského Týdeníku a zakladatel šermířské aktivity Královská družina

24.11.2016 | free public | převzetí příspěvku v původním znění povoleno

1,812 total views, 1 views today

Reklama
Insert Ads Here

7 komentářů

  1. Author

    Pane Oldo, než začnu zase denní 16 ti hodinovou práci, pokusím se Vám dát odpověď shrnutím faktů. Řízená Kalousko-pravdolásková systematická hra vytvořila a použila onoho Bangu ke svým hrám, mluvíce o odporu proti nenávisti, cíleně rozdělení společnosti a nenávisti dosáhla, tedy vyšší hra. Použila k tomu mainstreamová média k celé věci, které ovládá. Pokud to vidíte jinak, vaše svobodné právo. Tolik k dlouhodobému a celkovému pohledu. K bezprostřednímu a osobnímu, mohu jen dodat, že kdybych vás znal, věděl, že nejste žádný nacista a taková nula se spoustou sprostých textů v písních by vás hloupě a nevzdělaně urážela přirovnáním k nacistů, jako maličkost bych to neviděl. Pokud byste byl můj děda, který proti nacistům bojoval, byl zraněn a pokud bych si vážil každého padlého vojáka proti nacistů s hlubokou vážností, tak jako si těchto odkazů vážím, viděl bych to tak jak to vidím, jako hrubou urážku na cti, které se dopustil hloupý, extrémně vulgární bývalý zloděj a feťák, navíc zneužitý politickou mafií, byla by to stejná urážka jako byla v tomto případě. Pokud vy takové zásadní věci nevidíte jako osobní urážku, je to zase vaše svobodné právo. Nicméně mi může být jen líto, protože na rozdíl od vás nastávám názor, že zlým věcem se člověk musí postavit hned, jinak si ti páchající zlo zkusí to zlo spáchat zítra 2x, pozítří třikrát. Já si své, tedy i věci, kterých si vážím, hodlám bránit, bránit hned a vámi zmíněný pokus o dialog v tomto případě ode mne je jasné varování, aby pachatel urážky tu urážku prostě už neopakoval. Totéž platí pro prolhané moderátory, kteří to v podstatě Bangovi do úst vložili. Děkuji za pozornost. Nulová tolerance pro ty, co si myslí, že mohou dělat co chtějí, lhát jak chtějí a urážet plošně i osobně ty, kterých se to dokáže dotknout. Opravdu nejsem ovce. Riziko pachatele zlé věci jde za pachatelem, nikoliv za obětí. Někde je hranice únosnosti, tu mediální mafie s Bangem překročila hluboce. Otázkou navíc je, že je zjevné, že to dokonce tak chtěli.

  2. Vidím budoucnost ve spolupráci všech lidí, všeho vyznání, ras a přesvědčení, protože válek a nenávisti jsme už měli dost. Jestli si budeme Zemi rozdělovat, hádat se, obviňovat pořád ty druhé, tak to nikam nepovede. Nevím, že by vás Banga urážel, ale ve vašem článku se do něj opíráte vy.
    Mě nikdo těžce neuráží, takže nikomu po tlamě dávat nemusím. Když už k něčemu dojde, tak se snažím řešit dialogem a porozuměním, nebo na takového hádavého člověka prostě dlabu – do držky si můžeme dát vždycky a co to vyřeší? Nic. Možná je to pro vás uspokojení jak si dokázat své chlapáctví, ale co dál?
    Předpokládám, že si teď myslíte co za sluníčkáře mi to sem píše. S tím nic neudělám, osobně třeba vůbec neškatulkuji. Asi mám prostě mírumilovnější a smířlivější povahu a jsem rád, že to tak má většina lidí, protože kdyby ne, tak už tu dávno nejsme.
    Lidstvo je samozřejmě složité a neříkám, že máme skládat zbraně a nebránit se, ale za každou cenu stále hledat nepřátele místo přátel je imho chyba. Bude to trvat dlouho, možná ještě pár generací, ale bez válek jednoho dne budeme.

  3. Author

    Pane Oldo, stručně, váš závěr který jste řekl, všechno řešit „dáním si do držky“, jste dovodil kde? Uvedl jsem to pouze v jedné jediné souvislosti a to osobní, pokud někdo urazí mou rodinu nebo mne a to zásadně, budu ji bránit. Nejsem pacifista, nejsem sluníčkář. Jsem chlap. S politikou ani čímkoliv to nemá nic společného. Tedy ne všechno, ne vždy. Toto je ale zásadní věc, osobní věc. Co bude zhoubou lidstva se ví, lidé samotní, to bezesporu, ale proto, že člověk nemá respekt k hodnotám. Moje hodnota je možná taková nebo maková, jednu ale mám, nenechám se beztrestně nadávat spolunáckem, člověkem, který ani neví, co to slovo znamená, zpívá ve svých hopsa hejsa textech o mrdání, šukání a podobných věcech a chce společnosti diktovat, jak se mají chovat a které píšničky mají lidé poslouchat, když v podtextu ze mne nejen dělá blbce, ale ještě mne urazí. Jak řešíte těžké urážky vaší osoby Vy, já takto a 56 let. Asi tak.

  4. Dost agresivně napsaný článek. Lidi jako vy, kteří si myslí jak jsou správní a znalí, ale přitom by nakonec všechno řešili dáním si do držky, jsou zhoubou lidstva a akorát na to dojedeme.

  5. Je tu napsáno vše!

  6. Inu co dodat,

    lidé si pletou pojmy. Naše-Vaše, nacista-nacionalista, rasista, české nebo čí? Pan Banga má tedy zjevně na uprchlíky názor jasný. Ale ono nám bez nich bude líp :-D. Čistě prakticky je to další starost navíc, když pomineme všechny ostatní věci, které však nejsou zanedbatelné. Myslím, že národy mají právo na uchování své identity, chce-li kvůli tomu pan Banga pískat a přesouvat do kategorie neodvážných ty, kteří se nebojí veřejně sdělit byť nepopulární názor, pak shledávám přímý rozpor v jeho pojetí odvahy.

    Není odvážné vše rovněž svalovat na univerzální xenofobii a rasismus. Oproti tomu domnívám se, že je velice odvážné poukázat na nedostatek něčeho, co považujeme za neomylné. V dnešní době je to náš přepjatý humanismus.

Comments are closed.